Onze ICT helpdesk fungeert voor u als centraal aanspreekpunt bij vragen of incidenten. Bij het contact met onze ICT helpdesk krijgt u altijd één van uw vaste contactpersonen, werkt wel net zo makkelijk. De ICT Helpdesk voert de Hulp op afstand taken uit en zorgt voor het vastleggen van de vragen en oplossingen, zodat u altijd tijdig geholpen kan worden. We werken voor u als ‘single point of contact’: wanneer vragen of incidenten gemeld worden die voor andere (ICT-) leveranciers bestemd zijn, worden deze ook door onze helpdesk in behandeling genomen en doorgezet naar de betreffende leverancier. De helpdesk bewaakt de voortgang en koppelt deze terug naar de betreffende gebruiker. U wordt dus niet meer van het ‘kastje naar de muur gestuurd’ tussen uw verschillende leveranciers. Uiteraard leggen we alle afspraken voor ICT ondersteuning vast in heldere afspraken, waarbij ook ondersteuning buiten de reguliere kantoortijden mogelijk is. Met onze ICT helpdesk wordt u ondersteund door ervaren en betrokken professionals die snel schakelen en altijd voor u klaarstaan.
PADACO kan u ondersteunen bij onder andere:
- Het installeren van een applicatie op uw werkplek
- Het installeren van stuurprogramma’s
- Problemen in uw lokale bedrijfsnetwerk
- Problemen met een applicatie op uw werkplek
- Problemen met een printer op locatie
- Problemen met uw (lokale) server
Klik hieronder op het linker logo om direct Hulp op Afstand aan te vragen, wanneer u klant bent bij PADACO.
Vraag het onze ICT specialisten
Graag gaan we in gesprek om de mogelijkheden met u te bespreken. Neem contact op met onze ICT consultants: